Kylläpä tämä huohotus nyt aiheuttaa harmaita hiuksia.
Laitoin nyt letkuun 2,5mm kuristimen ja otin siitä pcv:stä jousen kokonaan pois. Nyt se toimii muuten mielestäni oikein, mutta netistä lukemieni juttujen perusteella väärin toimiva pcv aiheuttaa pärinää ja valkoista savua pakoputkesta ja tämä nyt sitten pölähtää oikein huolella, kun auto on lämpimänä hetken seissyt ja siitä kun sen käynnistää.
Lisäksi letkua pitkin hyttiin kantautuva suhina on nyt jotain ihan helvetillistä. Sitä ei tosiaankaan voi jättää näin.
Suhinasta voisi päästä eroon, jos laittaisi tehostimen takaiskuventtiilin konetilan puolelle ja öljynpölähdykseen saattaisi auttaa letkujen uudelleenreititys, kun nyt ne menee niin, että letkuun saattaa kertyä öljyä, mikä startatessa imeytyy imusarjaan.
Perhanan perhana...
Mietin myös, ett tuossa Sniperissa on tulpattuna ylimääräinen pieni alipainelähtö. Voisi vetää huohottimen letkun siihen, niin suhina voisi helpottaa. Vaikka kanavat lopulta yhtyvätkin, niin ei olisi tehostimen letkussa ainakaan mitään ylimääräisiä haaroja. Lisäksi siinä olisi sitten se kuristuskin valmiina.
Siis tuo tulppaamaton pikkunippa isomman vieressä.
