Jenkkivehkeet on hauskoja, kun kaikkea viritetään ruohonleikkurista alternaattoriin 
Juu on kyllä tämän auton kanssa tullut vastaan ihan uudenlaisia murheita mihin on esim. Volvojen kanssa tottunut

Sain laturin paikalleen ja on se kai jonkin verran parempi. Pahus kun ei ole aikaisemmin tullut niin tarkkaan seurattua ajon aikana sitä näyttöruutua. Se nyt ainakin kävi selväksi, että flekti on lähtenyt päälle ihan turhan matalassa lämpötilassa ja puhalsi ajon aikana käytännössä koko ajan. Nyt muutin vähän niitäkin arvoja.
Tyhjäkäynnillä.

Tyhjäkäynnillä valot päällä.

Tyhjäkäynnillä flekti ja valot päällä jännite putoaa johonkin 12,5-12,7 tietämille, mutta siitä ei tullut otettua todistusaineistoa

Koko ajanhan on sitten tietysti vielä ohjaustehostimen pumppu käynnissä, mikä on uusi juttu aiempiin projekteihin, että sekin toimii sähköllä. Meneehän sitä sähköä sitten jo aika paljon. Bensapumppukin vielä.
Flektin toimintalämpötilat fahrenhaitteina. Eli noin 92c menee eka vauhti päälle ja 96c isompi vauhti.
