40 nopeudesa siellä on varmaan jotain 1400 luokkaa kierrokseet olleet.
Joo totta. Se mun pora pyörii about 2100r, niin se ainakin oli sit liikaa. Enkä tosiaan saanut mitattua od päällä painetta, kun mulla ei ollut sellaista mittaria. Tuolla 2100 kierroksella ilman, että ylivaihde oli päällä mittasin prikoista riippuen 2,5-5,5bar. Pitäisi olla tuolla 1400 kierroksella 1,5bar, että tuskin se ihan mettässä on.
Niin eikö sitä ylivaihdetta ja perää voisi tukea kunnolla ns. yhdeksi köntiksi runkoon, vai miksi sinne on saatava niitä niveliä ja joustokohtia määräänsä enempää, jos ei kerran runko tai lattia määritä OD:n paikkaa sen nuukemmin? 
Se ylivaihde tarttis saada sit tuettua siihen perään, kun siinä oli ne uretaanipuslat että se kuitenkin elää hiukan, vaikkakin varmaan tosi vähän. Ei oikein tohdi molempia tukea puslilla runkoon, kun sit kuitenkin ovat toisissaan kiinteästi. Käy pian niin, kuin eräässä surullisenkuuluisassa sianpääprojektissa

Mitä tulee siihen nivelen varassa roikottamiseen, niin tässä Corveten akselissa vetarin nivelet ovat osana pyöräntuentaa, että koko hiton ripustus ja pyörä on sen ristinivelen varassa, niin kyllä sellainen sit varmaan yhden ylivaihteenkin kantaa
