Miks täytys se paneeli hommata kun omassa on tyhjiä paikkoja,miks täytyy se systeemi purkaa,eikö riitä kun ottaa tyhjän paikan peitelevyn pois ja katkasija siihen,eikä miusta maskia tartte irrottaa eikä ilmaputsarin koteloa kääntää mihinkään,liittimet on ainakin miulla siinä kotelon vieressä hyvin näkyvillä,mitä mie olen laitellu ja katellu,ni noissa vulvan työohjeissa teetettäs monasti turhaa työtä 
Jos on tyhjiä paikkoja, ei tokikaan tarvi toista panelia.. jos katkaisijan saat tungettua paneelin reiän läpi, niin miksipä sitä sitten irroittelamaan, mielestäni se ei kyllä sovi.
Jos mahdut laittamaan ja kiinnittämään johdot irroitamatta maskia, niin älä irroita.
Ilmanputsarikotelon alle kiinnitetään maajohto, se ei onnistu, jos putsari on paikallaan... aina toki sen voi laittaa myös muualle.
Ohje on aina vain yksi tapa tehdä asia, ohjeessa ei yleensä työnnetä kättä sinne ahtaimpaan väliin, johon ei jokaisen käsi sovi.
Ohjeesta tulisi aika pitkä, jos siihen ympättäisiin kaikki eri variaatiot siitä, miten sen voisi tehdä.. ja esim. volvon kytkentäkaavioon on voitu laittaa lisävalojen maapiste vain yhteen kohtaan, olisi hassua, jos siellä olisi maapisteitä 10kpl ja selityksenä, että se piste on siellä, mihin joku sen nyt on sattunut sitten tökkäämään, että koitappa kattella

Monesti homman saa ihan oikeasti suoritettua nopeammin, kun hieman tekee työtä esivalmisteluissa, eli jotain osia purkaa pois edestä... kuten vaikka faceliftin xenon polttimon vaihto.. onnistuu puskuria ja umpiota irroittamattakin, jos vain on näppärä käsistää ja omaa pienet kädet, mutta jos on vähänkin isompi käsi tai ranteessa ei ole kolmea taittuvaa kohtaa, niin purkurin ja umpion irroittamiseen menee vain hetki siihen nähden, mitä siihen menisi, kun räpeltää sinne päin.
Tarkoittaa siis sitä, että ohjeita saa aina soveltaa, kun vain ymmärtää ohjeen oleellisen tarkoituksen.
Mikäli ei ymmärrä mitä on tekemässä, ohjetta säntillisesti noudattamalla sen pystyy tekemään oikein.