Päivää vaan, ongelmana on 1995 850 T-5R manuaali joka ei tahdo pitää ahtopaineita.
Täyskaasukiihdytuksessä paineet pysyy jonkinaikaa, mutta sitten jostain syystä paineet putoaa, ja taas nousee. Ohessa video, selventää asiaa..
https://m.youtube.com/watch?v=U1EX4x1mkMQMoottori on toissatalvena porattu toiseen ylikokoon, pakosarja on S60R mallista ja turbo on uusi mitsun 16T. ahtopaineensäädin on mallia mk1 V70 t5, B.paineensäädin uusittu, suuttimet on uudet boschin "punaiset" lambda-anturi uusittu..
Putkisto on 3" alusta loppuun.
nokkien ajoitusta tuumailtu, tulpat volvolta.
Niin ja lastun laitoin mallia "300hp"

Samalla kysytään että kuuluuko Evap venttiilin olla auki kokoaika? Tuskin?
Ehdotuksia mistä vielä tutkia asiaa ?
Voihan tämä kokoonpano ollajo liikaa motronicille
