Viimesiä muutoksia, pitäähän se mittaristo päivittää tekniikan tasolle. Olisin vaihtanut koko laitoksen, ottanut irti vain oman toimivan ulkolämpötilan näytön. Mutta edellisen omistajan teini-led-virityksen takia, kaikki mittariston ja kabiinin valaistukset jäivät pimeäksi niin vaihdoin pelkän km mittarin omaan mittaristoon.

Vanhasta mittaristosta puuttuu n. 9t km kun se on vaihtunut aikanaan toiseen, joten tekniikka (kone, loota, kardaani, perä) nuortui palttia rallaa 341t km


Alkaa olla muutenkin valmista, ohj.tehostimen ja lootan ATF-öljyjen lisäys ja tarkistus, sen jälkeen koeajo suoritettu onnistuneesti. Luulin, että yksi suutin olisi vuotanut mutta olikin vain naftan paluuletku suuttimesta hapertunut. Muutama kiekka kaivovedellä, jotta pintaruosteet ja muut liat huuhtoutuu pois ja sitten glygolit sisään.
Ensi käynnistys vähän jännitti kieltämättä. Saihan sitä sahata, mutta ei se tyhjentynyt syöttöpumppu sillä lähtenyt käyntiin. Käytettiin aikanaan Lensun kertomaa kikkaa eli paluuputkesta kompuralla paineilmaa ja ylipainetta tankkiin niin johan alkoi rykimään käyntiin. Olihan tässä oma hommansa ja väkertämisensä.
