Vianhakua voisi vähän selventää sekin, onko ongelma jatkuva, vai paraneeko tai huononeeko koneen "käytyä" jonkinaikaa.
Eipä silti, itelle tuli aikoinaan aika pahoja käyntihäiriöitä kylmänä, rötäs ja paukku niinkuin olis ollu pari pyttyä pois ketjusta tai tosiaan jako päin persiaa. Kun sai jokusen minuutin kaasuteltua/pidettyä käynnissä niin asettui ja toimi lämpimänä suht normaalisti.
Vaihdoin silloin loputkin syttyosat ja ongelma poistui. Muistaakseni syttykiven vaihdolla oli radikaalein muutos. Noita oli silloin useampaa mallia tyrkyllä, joten kannattaa tarkistaa pinnien lukumäärät ja varaosanrot entisestä, jos alkaa vaihtamaan.
Jos ei hallia ole, niin kaippa se vauhtipyörän anturikin osaa vikaantua, että sekoaa sytytyshetkistä?