Tänään tuli haettua kansi koneistamolta;

Ja kansi on nyt 144.69 mm paksu.
Eli pikainen laskutoimitus: alkuperäinen paksuus 146.19 mm ELI 146.19 mm - 144.69 mm = 1.5 mmKannesta siis otettiin sen verran pois. Koneistajana toimi
PP-autokoneistus Lappeenrannassa. Aijuu, tuli sellainenkin juttu mieleen, että tää kansi taitaa olla nimenomaan pienillä vesikanavoilla, itse en ainakaan nää tuossa mitään riskiä kannen vaurioitumiselle?
Samalla kun vein kannen sinne tuli tilattua uudet männänrenkaat, niin sai ne sitten tänään matkaan kantta hakiessa, ja matkalla kotiin päin uudet vaimenninkumit venttiilikupin ja venttiilin väliin paikallisesta Auto-Killasta;

Kuvissa näkyvä vesipumppusarja tuli haettua em. liikkestä jo viime viikolla. Männänrenkaat on
Federal-Mogul yhtiön tuotemerkkiä Goetze, OEM- laatuahan ne lupailee. Ja laadukkaan oloiset renkaat, koneistamossa sanoivat että ei ole ollut ongelmia näiden kanssa.
Saa nähdä milloin kerkeää kasaussuuntaisiin hommiin, mutta vielä olisi edessä lohkon maalaus, on vaan tää talvi kehnoa aikaa jopa 2-komponentti maaleilla maalailemiseen.

Mutta pikkuhiljaa alkaa olla tavarat tiivisteitä lukuun ottamatta hankittu, stefat pitäisi kerjetä tässä joku päivä hakemaan. Mallit ottaa mukaan niin saa mitä menee hakemaan.
Huominen meneekin taas töissä, että ei ehi ees Volvon kimppuu..

(eikö...)