Kaasuläpän ja ilmamäärämittarin välille tulevat letkut luttuun, jos niitä on. Ettei niitä pitkin ime mittarin ohi.
Alkoihan niitä imuvuotoja löytyä, kun otin perinteisen menetelmän käyttöön.
Eli 10mm letkun pätkä.
Toinen pää lähelle korvaa ja toisella päällä osoittelee ympäri konehuonetta.
Ilmamassamittarin ja kaasuläpän välisessä putkessa(letkussa) oleva huohottimen liekinsammuttimen yhde oli revennyt. Laitoin reilusti sikafleksia päälle.
Ja imusarjan "pallosta" lähtevän muovisen alipainejakotukin O-rengas oli kovettunut. Vaihdoin uuden O-renkaan.
Pelaa huomattavasti paremmin, mutta hieman se vielä empii.
Pitää perehtyä tarkemmin, kun tulee parempi inspiraatio.
Jos epäilet että boxissa joku pätkii ja lämmetessä korjaantuu, niin lämmitä boxia ensin kuumailmapuhaltimella tai hiustenkuivaimella ja sitten testaa kone kylmänä
Tarkoitin sitä, että muistini mukaan lambda-anturi ei ole kylmänä pelissä lainkaan, vaan ainoastaan lämpimällä koneella, eli lambda tulee peliin vasta kun kone on normaalilämpöinen(tai lähelle) ja alkaa korjaamaan seosta.