Tuli siinä nypättyä orggisbensapumppu tankista ylös, ja hämmästyin kun tuo tilalle kaavailtu Walbron pumppu olikin ulkomitoiltaan ja painoltaan alkuperäistä pienempi. Eihän tuo tietenkään kaikkea kerro, mutta ei tuo orggispumppu kauheesti taida hävitä tuotossa tolle Walbrolle

Alkuperäiselle pumpulle tulevat johdot on läpiviennistä pumppuun kyllä onnettoman kokoista, niinkun jossain joku totesikin. Läpiviennistä releelle päin näyttäisi olevan isompaa.

Nuo alkuperäiset bensalinjathan on sisämitaltaan ainoastaan 5mm, samoin kuin 'pumppupaketin' läpiviennit, joten jos painepuolen kokoa kasvattaa kovasti, nii mahtaako siitä olla kauheasti hyötyä? Kun kuitenkin tuossa läpiviennin kohdalla ahdistaa

Tuli sellanen ajatus mieleeni, että jos jättäis tuon alkuperäisen pumpun omalle paikalleen, ja rakentelis samaan telineeseen tuolle Walbrolle paikan. Sitten laittais sen syöttämään painetta alkuperäisen paluun läpi. Konehuoneessa yhdistäis molemmat linjat T-haaralla suutintukkiin, ja sitten rakentais paluupuolelle uuden linjan. Luulis riittävän tuotto tarvittaessa pitemmällekin kahdella pumpulla, vaikka linjoiksi jäiskin "vain" 2kpl 5mm linjoja.
Kuullostaako heti alkuunsa tuhoontuomitulta?

Eikös tuo paluulinja kuitenkin ole ihan yhtä paineenkestävää, liittimiä myöten, kun painepuolikin.