Pikkuhiljaa alkais valmistuun....ihan ei vielä tänään päässy avaimesta kääntään mutta seuraavan kerran kun tallille ehtii nii varmaan pääsee jo kokeileen.
Aamulla oli kyl hermo piukassa ensin jakopään kanssa, ja sitten imusarjan kanssa
Miksi osan imusarjan pulteista pitää olla niin v-mäisessä paikassa

Lisähuomiona se, että kannattaa muuten pistää ensin se kannesta tuleva huohotinputki kiinni huohotinpönttöön, ja pujotella se imusarjan välistä. Sen kiinnittäminen imusarjan ollessa paikallaan, ei ole mikään häävi homma, mutta onnistuu.
Loppu menikin sit jo paremmin. Päivän päätteeksi vaihdoin uuden suodattimen, ja kaadoin uudet Valvolinet sisään.
Kiitos Juzi:lle noista ohjeista....käänsin nokat kuvan osoittamiin asentoihin.
)
Jolloin nokkapyörien päästä näytti tältä :
)
Eli nuo kaikkein haaleimmat tussimerkinnät olisivat olleet ne oikeat

Tein vielä tälläisen "apurin", jolla sain katsottua nokat vähän paremmin kohdalleen.
)
Tuon kanssa pystyi kyllä aika tarkasti katsomaan nokat kohdilleen....mutta mitä viisaammat on mieltä? Riittääkö tarkkuudeksi

Vaihtelin samalla kaikki alipaine / paineletkut uusiin....Osaako joku varmentaa, että mun letkujärjestys meni oikein?
- Imusarjan päästä letku ahtimen imupuolelle siihen venttiiliin (myös huohottimelta tulee
letku tähän)
- Imusarjan jakoblokista bensanpaineensäätimelle
- Imusarjan jakoblokista suoraan Bypass-venttiilille
- Imusarjan jakoblokista ahtopaineventtiilille
- Ahtopaineventtiililtä toinen ahtimen kompuraan ja toinen hukkaportille
- Lisäksi imusarjan jakoblokista lähtee yksi jarrutehostajalle, ja yksi aktiivihiilisuodattimen
venttiilille, mutta näitä ei voi sekoittaa keskenään.
Löysinkin googlettamalla kohtuullisen, mutta vähän epäselkeän ohjeen :


Löysin muutaman muunkin kaavion, nii lisäsin
FAQ-osioon 