Tässä vähän (toivottavasti) selventäviä kuvia tuosta hangarista.
tämä siis se kara johon pumput tulee kiinni, S/V40:n tankkiin tämä on liian pitkä ja tätä tarttee lyhentää oliko nyt kokonais pituus saa olal vain 17cm jos sitäkään, tarkoittaa että sen lisäksi että katkaisen pitää tuota mutteri osaa sorvata pyöreäksi jonkun verran että tuon kiinnitus kolmion saa ylemmäs.

Tässä sitten esimerkki kuva kuinka pumppu tulee kiinni, tämä on vakio pumppu, tarttee pienempi pumppu hommata minun itelle.... modernit on lyhempiä ja tehokkaampia joten menee tuohon nätisti.

sit huono kuva miten se yhdistyy kanteen

tuo on mukanatullut kovamuovi putki, mulla on tarkotus kumiletku laittaa tohon että pumpun saa mahtumaan, tuo mihin putken syöttö menee on yhteinen tila joten kaksi muuta porttia pitää tulpata, ite meinasin laittaa kahden muun nipan letkut vain yhteen. tai sit ostan an-tulpat ehkä fiksumpi ne an-tulpat.
Tästä alta näkee syöttö kanavat, ylhäällä klo 11 on paluuportti ja sitten klo 3 kohdalla on virta läpivientien paikat.

Tästä näkee kuinka väkivaltaisesti muokkasin tankkia, en ole huolissani jos tämä ei toimi mulla on toinen tankki ullakolla vielä. mutta tässä näkee että kuumailmapuhaltimen avulla painoin tankin pokkausta sisään että sain tämän lautasen mahtymaan. ihanne koko olisi noin 170mm lautanen niin menisi vakion tasaselle.

Alla on vastakappale jossa kierteet joka tiivistää tuon tankin tähän kokonaisuuteen, toivottavasti.

Auttoiko tämä ymmärtämään tuota pakettia millainen se on ja kuinka sen meinasin saada toimimaan. Tämäkään ei ole vielä valmis paljon on säätöä tässä, meinaan laittaa suodattimen vakio suodattimen tilalle kuten on alkuperäinenkin ja meinaan sellaisen koho tasoanturin jotenkin saada asennettua huohottimen koloon että tiedän onko bensaa vai ei.