Onkos näissä ihan olemassaankin jarrulevyt pulteilla kiinni sellai, että kanta jää näkyviin? Ei siis kuusiokolo, mikä uppoaa pinnan tasoon, kuten yleensä. En muista törmänneeni tällaiseen ennen ja sentään eräisiin kymmeniin autoihin on renkaita vaihdettu.
Pieni yllätys, kun rengas (tai ainakaan talvivanne) ei käynytkään kuin yhdessä asennossa paikalleen. Selvisi kolmannen renkaan kohdalla

Yksi oli sattumalta oikein ja eturengas nyt ei P päällä pyöri, niin ei tullut hoksattua. Ei tullut kesäisen jarrurempan yhteydessä huomioitua, olisko kesävanne sitten sellainen, että käy miten päin vain, todennäköisesti on. En tullut äkäpäissäni kurkanneeksi kesäkumien kääntöpuolelle.
Siitä kun selvittiin, niin eipä eturengas pyörikään. Vanteen sisäpuolen tasapainot ottaa kiinni jarrusatulaan. Sääli on sairautta, rälläkällä tilaa ja taas pyörii. Lienee noiden tarvikesatuloiden syytä.
Samassa yhteydessä piti setviä, mikä kolisee edessä. No ei oikein selvinnyt. Ainoastaan oikean etualatukivarren etummainen pusla tuntui aika veltolta. Ikävän näköinen vaihdettava, onnistuuko vartta irroittamatta?
Ed omistajan kertoi että joskus lämpimänä ei lähde heti käyntiin, vaan joutuu sahaamaan useamman kertaa. Ilmiö on nyt lähes päivittäinen. Joskus startatessa ikäänkuin potkaisee vastaan. Hyviä vinkkejä? Uutena oireena infotauluun ilmestyvä teksti "Moottorin teho on alentunut", ilmestyy helposti, jos joutuu starttailemaan useasti. Häviää kyllä sitten aika pian, kun hörähtää tulille. Ajaessa ei kuitenkaan mitään erityistä nikottelua tms. Eikä ole enää kertaakaan sammunut ajossa kesken kaiken.