Lukkona toimii detroit locker truetrac. Tuossa on kyllä perää, että on alkanut luistaa. Luiston huomaa varsinkin pikkuvedossa mutkaan tultaessa, antaa suttaa sisäpuolen kumia ennen kuin kiristää voiman tasaiseksi. Ennen lukko tuntui napakammalta. Tuntuu vaan hölmöltä että tuollanen kuluisi jo rikki/loppu parissa kaudessa. Täyskaasussa, kytkinpaukussa ja sladiin päästyä lukko pelaa normaalisti..
-Bamse
Taitaa tuollainen torsen-tyyppinen "lukko" olla sillai, ettei toimi kunnolla, jos toinen pyörä on ilmassa. Jonkunnäköistä pitoa täytyy olla molemmilla pyörillä. Kovettuneet nokialaiset kumit taisivat olla syypäänä tässä.
"Torsen on toimintanopeutensa suhteen selvästi nopeampi kuin esim. viskokytkin. Torsen-tasauspyörästö alkaa välittää vääntöä jo ennen kuin heikommin pitävällä alustalla olevat pyörät alkavat edes sutia.
Haittapuolena kuitenkin on, että auton toisen akselin ollessa täysin ilmassa, pääsee voima vuotamaan sieltä pois. Sama voi käydä myös huonoilla renkailla jäällä, kun toisen akselin pito ei riitä tuottamaan tarpeeksi suurta momenttia Torsenin lukittamiseksi."
lähde:
http://www.autowiki.fi/index.php/TorsenEli ei se sinun truetrac rikki ole
