Taisin joskus mainita, että Voorttia minulle ei enää tule.

Tuli yllättäen auton hankita eteen. Katselin ensin P2-alustan autoja. Ainuttakaan sopivaa ei löytynyt. Joko miljardin ajettuja, tai muuten vaan paskoja/kalliita.
SPA-alustasta ei myöskään löytynyt The yksilöä. Haku oli käännettävä P3-alustaan. Auton oli oltava facelift vuosimallista 2014 ylöspäin. Lisäksi piti olla moottorilla ja nelikko. Noh, nelikon valitsettaessa saa myös sen moottorin kaveriksi. Kasikymppisiä ei löytynyt ollenkaan, joka olisi ollut se mieluisin vaihtoehto.

Nettiautosta katsoin kaikki jotain +40 V70:ä, kunnes löysin tämän.
Vissiin kai Driver support -paketti, koska löytyy nämä:
-Adaptiivinen vakionopeuden säädin
-Kaistavahti
-BLIS
-City Safety
-Driver Alert
-Navi
Lisäksi myös ehkä Winter, koska autossa on Webasto, lämmitettävä tuulilasi ja lämmitettävät istuimet.
Tiedä sitten, onko tässä Familykin, kun on tuo keyless. Joka tapauksessa ihan kattavasti varusteltu.
Talouden toisessa P3:ssa on Dynaudion tekemä Premium sound, joka on aivan paska. Tässä oleva Harman & Kardon on ”vain” paska. Kyllä tuotakin kuuntelee, mutta tekisi mieli vaihtaa elementit tuonne. Kai mä vaan olen liian vaativa.

.
Vetokoukun hakkasin irti, on ilmeisesti jonkin aikaa ollut paikallaan. Parempi näin.
Taitaa olla ensimmäinen ostamani auto, johon ei heti tarvitse olla tilaamassa kaiken maailman tilpehööriä. Tästä kun jo löytyy tehdas tummennukset, takaspoileri ja kuraläpät. Tai no, ehkä vanteet jossain vaiheessa.
Ihan kiva auto se on. Ehkä…