Pari päivää tässäkin sitten meni. Seuraavan päivän aamuna kävin Volvolla. Tulppaa ei ollut hyllyssä, vaan piti tilata. Myyjä sanoi tilaavansa sarjan, jossa on tasoputki, tulppa ja tiivisteet. Iltapäivällä tuli viesti että tasoputki saapunut.
Into pinkeenä Volvolle, mutta pettymys oli käsinkosketeltavaa, kun selvisi, että myyjä oli todellakin tilannut vain pelkän tasoputken.

Uusi tilaus vetämään tulpasta ja tiivisteistä. Myyjä kuitenkin soitti perään, että tiivisteitä ei saa, kuin vasta seuraavalle viikolle, mutta tulpan saa tilattua seuraavalle päivälle toisesta toimipisteestä. Tiivisteillä ei nyt niin ollut suurta väliä, kun niitä oli minulla jo muutenkin.
Samalla kuin hain Volvolta osat, otin samalla lisää vaihteistoöljyä.
Tämän näköinen oli vanha tulppa. Ihan ei viitsinyt tuon näköistä takaisin laittaa.



Tässä oli sitten viimeinen satsi, mitä otin vaihteistosta ulos.


Ja tässä uusi tasoputki ja tulppa.
Kulmavaihteen öljy oli ihmeen puhdasta, kuten myös perän öljy. Öljyimurin letkussa näytti kuin uudelta. Astiassa oli havaittavissa lievää tummuutta.
Haldexin öljy olikin sitten melko tummaa. Kyllä siitä vielä erotti kellertävää väriä, mutta ihan hyvissä ajoin vaihdoin. Pumpun sihdissäkään ei ihan niin hirveästi ollut roskaa, kuten monissa kuvissa ja videoissa on näkynyt.
Jospa talven yli pärjäisi.
