Tarinan tynkää. Kaikkihan alkoi maanantaina, kun ohitustilanteessa polkaistaessa rupesi xc70 d4 vm 13 "sakkaamaan" ohitustilanteessa. Tämän seurauksena vikavalot ja tehot pois. Auto kävi ihan ok ja käynnistyi normaalisti. Wetteriltä ei saanut huoltoa kiinni, joten auto eri firmaan, missä sovittiin alustavasti vikakoodin luennasta ja nollauksesta... Jätin auton huoltoon. Mikä voi vaikuttaa vielä lopputulemaan, niin auto pyysi öljyn lisäystä viikko sitten. Toki tämän jälkeen ajettu noin 1000km, eikä auton öljypinta toki laskenut tällävälin
-Vikakoodit luettu. Viittasi johonkin anturiin. Tämän huollon aikana olivat toki ajaneet moottori suoja muovin päälle ja auto oli ruvennut käymään rynkyttämällä
-Hinuutin auton wetterille, missä selvittivät vikakoodit (vikakoodeja ei auto anna), mutta nelos pytty pois pelistä
-Ohivuotomittaus, nelos sylinterissä ohivuotoa 80%, vaatii kannen aukaisun...
-Järkyttävä tarjous kannen aukaisusta 970€ ei siis pidä vielä muuta.
-Pyydetään ehkä tarjous muualta...
-Jatkuu