Mirrillä tarkotin että mikä katti? Siis katalysaattori... 
Mulla sellanen käsitys että takalambdakin vaikuttaa hivenen seoksen säätöön 
Jos arvot kuitenkin kunnossa niin...
Bensanpaineesta pysyn kannassani kun en muutakaan tiedä. 
Veikkaus että katti ei riitä, arvot sen verran hyvät että ei vikavaloa sytytä.
Mulla oli co semmosen 0.8 niin valo sytty 30-70 km välein, uus katti niin co 0.00.
Niin juu "mirri". Taisin olla vähän unenpöppörössä, kun luin.

Tässä on nyt niin, että autossa on BSR Stage3 -setti. Ohjelma ja koko putkisto. Laitettu noin seitsemän vuotta sitten. Viimeiset kaksi kertaa joutunut huudattamaan katsastuksessa pitkään 4000 rpm, että co on just ja just tippunut sallittuun 0,2:een. Nyt ei enää tippunut n. 0,6 alle. Oletus oli, että katti tiensä päässä sekä ehkä jostain syystä rikkaalla. Vaihdettiin samankokoinen e-hyväksytty tarvikekatti, jonka pitäisi riittää 4 litran moottoriin asti. Tämän uuden katin ja lambdan kanssa vika ei poistunut. Samat arvot. Ja monesta suusta sanottu, että käy rikkaalla. Eilen autoa tutkinut sanoi, että maf-arvo hakee vähän koko ajan ja auton tyhjäkäynnistäkin hän huomasi ihan pientä hakemista. Katsoo tänään auttaako uusi maf sitten.
Minkälaisen katin sinä vaihdoit paikalleen? Volvon alkuperäisen?