Oikeastihan kumpikin on jätettä. 71L on accumodilla eli "shiftkitillä"kin aika pehmeä, mutta AW tuntuu kestävän kilometrejä paremmin kun ZF. ZF 4hp22 on siitä hankala, että niitä askeja on rangen 3.9 v8 perässä, bemarissa, volvossa myös vaparikoneen perässä, enkä ollenkaan jaksa uskoa että ne olisivat voimankestoon vaikuttavilta osiltaan samoja, mutta tämä on puhdasta arvailua. Eniten vääntöä tehnyt volvon turbokone, b230et, oli automaattina aina 4hp22, josta voi rohkeasti päätellä jotain tai sitten olla päättelemättä. Ne myös sopivat ristiin kun vaihtaa myös shifterin, turbiinin ja oletettavasti kardaanin. Vahva mielikuva kertoo että vetolevy olisi sama, mutta parempi ehkä ottaa sekin varuiksi mukaan.
Jos yhtään enempi meinaa virittää, on nuo kyllä tavattoman pehmosia askeja, joku isomman pään td04 ahdin mahdollistaa jo niin paljon voimaa esim putkisto+ic tyylisillä päivityksillä, ettei kummankaan eliniälle voi hääviä odotusarvoa antaa.