
Enään puuttuisi takaovien lasien tummennus ja vanteet. Toki tuon takapuskurin listan voisi jostain romuautosta katsoa ja samoin ostaa uuden purkin C4:sta, ottaa ruosteet kiinni, maalata peilien kotelot, uusia kilvet, myllyttää ja rakennella hifejä.
Nuo kaikki jääkööt ensi kesälle (jos kalvot kerkeisi jonain ei kosteana päivänä laittamaan. Putkistoakin voisi toki askarrella. Tuon yhden ison änkän voisi korvata yhdellä resonaattorilla. Tosin aika deekun kuuloinen (ei se paska folkkarin diisseli kone) tuon automaatin kanssa jos kengittää kylällä.
Tässä kun tuota kuvaa katselee toiselta näytöltä, niin aika hyvähköltä näyttää, vaikkakin viime pesusta onkin varmaan 2kk aikaa, tosin siinä tuli läträttyä raudanpoistojen ja savien kanssa.
Myllyä vielä.
Täytynee keskittyä tuohon manuaalin 3,0:n 964:n leimaamiseen.

Jos joku miettii tuota takalasin pyyhkimen poistoa, niin sen voi toteuttaa kolmella tavalla, ottaa pelkän varren (ei Wartburg 353W TouRist) pois, hakea M-kaupasta tuollaisen muovisen tulpan ja tiivistää se jollain kotieläin massan kaltaisella, tai sitten tilata Sakemanneilta 70€:n lasinen tulppa.