Nyt on mittailtu.
Ruskea ilmeisesti maa.
Valkoinen 0,5v
Harmaa 1,5v-2,4v Tämä seilaa aika lailla. Arvot ei muutu oli auto käynnissä tai ei.
Samalla kalibroin anturin mutta ei mitään muutosta.
No se +5V sieltä näyttäisi uupuvan sitten.
Jos kaikki muut sensorit toimii normaalisti, niin varmaan se +5V regulaattori on eculla ihan kunnossa.
Olisiko tuo harmaa johto sitten kuitenkin melkein poikki jostain kohdasta?
Jos irroitat sensorin liittimestä ja mittaat virrat päällä jännitteet, niin tuleeko sitten harmaaseen +5V?
Ajattelin että jos tulee niin olisiko se johto sitten osittain poikki, josta aiheutuu noussut sarjaresistanssi ja sitten kun sen sensorin laittaa sinne kuormaksi, niin jännite tippuu tuonne 1,5v-2,4v nurkille.
Muuten voisi luulla että siellä on joku hapettuma miksi jännite ei tule perille asti, mutta kun olet jo käyttänyt littimet irti sekä sensorilta että eculta, niin olisi se toiminta jo siinä parantunut.
Voin mitata omasta autosta vielä verrokkiarvot noille jännitelle kunhan ennätän, jos et ole jo saanut autoa kuntoon siihen mennessä.