Miten siinä muuten tarkistat auton jos olet ottanut tämmöisen palvelun että tuodaan kotia! Auton tuojalla oli vielä kiire lähteä pois!
Siinäpä se juuri onkin eli myyjän pitäisi tuoda auto pestynä ja vieläpä valoisaan aikaan.
Vähintä mitä asiakas voisi tehdä, olisi vaatia myyjää pesettämään auto ja sitten syynättäisiin edes siellä huoltiksen keinovalossa.
En nyt malta olla pohtimatta tuota vauriota. Kun puhe on 7 vuotta vanhasta ja melkein 300 tkm ajetusta autosta, niin ei kai pientä maalivauriota voi pitää oikein minkäänlaisena virheenä.. En toki ole nähnyt vauriota, mutta kyllähän tuollaisissa autoissa tuppaa sanomista olemaan, vaikka olisikin erittäin siisti
vertaistensa joukossa.
Itselläni on ´96 850 ja uskaltaisin kehua sen oleman priimaa tai jopa virheetön. Siitä huolimatta siinä on puskimissa pari pientä jälkeä.
Nyt kokeilin taas ottaa yhteyttä myyjään ihan kokeilumielellä ja kyselin taas sitä maalivaurion korjausta että voisiko liike tulla vastaan!
Vastaus oli seuraavanlainen: Myyjä kiihtyi ja sanoi että emme ota mitään vastuuta kun itse huijasit vaihtoautossa. Minä olin aivan ihmeissäni ja kysyin että millä lailla olen huijannut!
kuulemma en kertonut että jakopää remonttia ei ollut tehty! Todellisuudessa kerroin kauppanteko hetkellä näin että remonttiin on noin 18000 km matkaa. Myyjä alkoi väittämään etä konehuoneessa on lappu ja päiväys on 2005. Sanoin että katso huoltokirjasta. Myyjä sanoin että kyllä huoltokirjassa on kilometrit milloin on vaihdettu mutta ei päivämäärää. Pääsin täräyttämään takaisin että teiltähän tämäkin Volvo on ostettu että soittele Hämeenlinnaan ja kysele sieltä 
Eli yhteydenotto ei tuottanut tulosta!
Eli nyt annan olla koko jutun ja korjaan itse vian!
Eli kannattaa kyllä kaukaa kiertää Kamux liikkeet
Tuo on kyllä jo täyttä p**kaa myyjän puolelta. Itsehän on ammattimiehenä tarakstanut autosi ja hyväksynyt sen sellaisena kuin se kauppaa tehdessä on ollut. Automyyjällä ei ole kerrassaan mitään sanomista autostasi.
Suomalaiseen autokauppaan pettyneenä olen jo vuosia ostanut omat kulkineeni ulkomailta. Eivät ne tietty virheettömiä nekään ole, mutta ovatpa ainakin halpoja.