Juu kiitoksia. Termari on sökö. Se pitää vaihtaa. Senkin olisi kyllä huomannut jo aikaisemmin, jos näissä olisi moottorin lämpötilamittari. Käsittämätöntä, ettei ole. Piti lukea livedataa lukijalla. Typerää suunnittelua.
Ja tosiaan antaa varmaan seoksen rikkauden takia tuolle ykköslambdalle turhan vikakoodin.
Ja tosiaan tutkiskelin, niin joku solenoidi siellä on. Vien tutulle luottokorjaajalle, eiköhän selviä.
Ihme vaan, että kesti pari kuukautta ennen kuin auto suvaitsi antaa tuon koodin, vaikka vika ollut päällä jo varmaan sadan käynnistyksen ajan. Heti helpottaa kun tietää edes suunnilleen missä vika on, eikä tarvitse summamutikassa alkaa vaihtelemaan osia.
No kuusi vuotta tällä on rullattu ja lähemmäs itse 100K (yhteensä 260 tonnia) ja nyt vasta tuli ensimmäiset varsinaiset viat. Hyvä peli ollut tämä 2.0F. Laiska bensarosvo eikä alavääntöä, mutta aina toimii yleensä. Luotettava, osat halpoja.