Oliks tää nyt mekaaninen ruisku, k-jet?
Jos on niin yleensä niissä seisonnassa jumittuu ohjauspaineensäädin.
Jumii kylmäasentoon eikä liiku koneen lämmetessä niin saa hirveesti pensaa eikä käy kunnolla.
Kiitos, Pitänee tarkistaa se ohjauspainesäädin , saakohan purettua ja putsattua mitenkä helpolla ? Tämän säätimen jouduin hommaamaan moottoriin kun puuttui kokonaan . Pitäisi kyllä olla toimivasta autosta purettu...
Entäpä mihin sen alipaine putken kuuluisi mennä? Se menee mulla nyt kylmäkäynnistys-suuttimen kylkeen.
Mistäköhän löytyisi selkeä kuva miten nämä alipaineputket/letkut tuolla moottorin takapäässä kuuluisi olla ? Aikamoinen sekasotku siellä ja osa letkuista on ollu irti kun olen auton ostanut niin on vaara että ne siellä väärässä järjestyksessä...

Jarruissa on ilmaa, liian vähän nestettä tai vuoto putkistossa.
Jos on noin monta vuotta seisonut ajamatta niin ehdottomasti jarrujen läpikäynti ja uudet nesteet.
Eli vähintään jarrumäntien herkistys pitäisi tehdä jokaiseen satulaan ja sitten käydä rauhassa ajan kanssa kaikki ilmausruuvit läpi ja katsoa että saa ne ehjänä auki. Luultavasti tarvitsevat lämmitystä ja CRCtä ennen kuin edes kannattaa yrittää avaamista.
Suosittelen uhraamaan tavallista enemmän aikaa per/ilmausnippa. Meinaan että jos se menee poikki niin sitten saakin käyttää aikaa ja konsteja senkin edestä.
Katso oikea ilmausjärjestys korjausoppaasta ja laske nestettä niin kauan läpi että tulee ihan kirkasta, eikä ole kuplia enää seassa.
Pullon kanssa kun ilmaa niin saa itsekin tehtyä ilman apumiestä tuon homman.
Uudet nesteet ja oikeassa järjestyksessä tehty ilmaus niin tulee hyvä poljintuntuma.
Jarrut on herkistelty ja yksi uusi satula on paikallaan, ilmasin ainoastaan tästä nurkasta . Täytynee käydä loputkin nurkat läpi .
Vuotoja ei silmämääräisesti näy missään.