Päivitetään tätä nyt kun kuitenkin tuli tänään(eilen) tehtyä kuitenkin jotain. Sain siis otettua jopa
kuvan kun oli tosiaan päässy repsikan puolen jarrukilpi happamaks. Ei kuskinpuolellakaan kauheen paljoo parempi, niin menee uusiks kummatkin. Lisäks kun ajeltiin porista takasinpäin, poikettiin Biltemasta hakemassa
laakeri- ja
jarrurasvaa. Tässä iltasella sain inspiraation kun oltiin porukoille menossa käymään ja muistin vihdoinkin ottaa vaihdelaatikosta sen osan mukaan missä on metallinen sihti kiinni. Sieltä alta sai siis kunnon työkaluilla ne tulpat pois ja alta putsaileen. Oli
sihti hieman paskassa, suurimmaks osaks metallia

Toi M46 tuli siis ostettua kesällä kun räkänokan kanssa siitä tehtiin kännipäiten kauppaa ja halvalla sen lupas

tosin en enää myöhemmin muistanu että oli 700-sarjalaisesta eikä vitonen pysyny päällä

kuullessa muistin kyllä että se oli kerrottu kun kauppoja hierottiin

Osaakos kukaan kertoa, meneekö mukana tullut etupätkä vahingossakaan tähän autoon ilman mitään muutoksia, vai pitääkö sen etupää yhdistää nyt paikallaa olevan M45:n etupätkän takapään kanssa?