Vähän sain jatkettua johtohommia tänään taas, tosin samalla tuli todettua että tarvitaan yhtä liitin tyyppiä lisää kun valon liitin söi jo yhdet mitkä oikeasti kuuluikin toisiin...
Tuli myöskin hakeneeksi jo kytkinpaketin vaan eipä tuo nyt ihan osunut...

Levy olisi periaatteessa kait ollut oikeanlainen, mutta asetelma jostain syystä paljon paikalla ollutta pienempi.
Myivät myös kytkinasetelman pultteja, noh...

Nämä lienee kyllä vauhtipyörän pultit...
Ajatus on siis mennä vakio vauhtipyörällä ja vaihtaa vain tuore kytkin siihen. Tehdään sitten "kilpamoottoriin" vasta muunnos kiinteään vauhtipyörään, ihan budjettisyistä.
Mutta paikallaan ollut kytkin aiheutti hieman hämmenystä, Volvon orggis levy mutta LUK asetelma

. Onkohan tässä ollut joku idea taustalla vaiko joku ollut todella nuuka jossain kohtaa? Vai onko LUK asetelma alkuperäinen ilman mitään Volvo leimoja?