Duunissa Esson baarin edustaja sanoi ensimmäisenä nähtyään auton että kaksmassa on loppu kun mun mielestä painelaakeri ulahtaa kylmänä. Kytkin toki on hieman epämääräinen mutta onko se vika vai ominaisuus. Ihan tulisi itselle mieleen että olisiko loppu jo 360 tkm jäljiltä...
Kannanko auton suoraan vaihtoon vai laitanko paaliin...
eli onko tuollaisessa kaksmassa ja kuinka kallis on kytkin remppa.. 850 2.5 10v -95
Siellä on tainnut taas essonbaaritietäjä yrittää päteä vaikkei mistään mitään tiedäkään.

Tosiaan näissä ei pitäisi kyllä kaksoismassapyörää olla. Kuuluuko ääni siis vain kytkintä painettaessa?
Jos nyt ei ihan paha oo niin en hätäilisi sen vaihdon kanssa. Yleensä painelaakeri pitää melkosta rutinaa ennenkun lopullisesti hajoaa, enkä kyllä ihan heti keksi mitä se silloinkaan voisi särkeä, muutakuin asetelman joka kyllä kannattaa varsinkin etuvedossa vaihtaa joka tapauksessa jos loodan kerran irti käyttää, koska on sen verran työläs homma.
Parempi toki on vaihtaa heti kun oireita ilmenee, mutta hätätilassa ajelee yleensä aika pitkään, jossei tosiaan mitään ihan mahdotonta rutinaa pidä.