0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Liimaventtiili.Auto kävi kylmänä vähän ja sammui. Hoitona on pirun pitkiä startteja. Voi joutua antamaan lisää virtaakin. Hydrauliset nostimet jäi jumiin ja venttiilit raolleen, pyörii varmaan niinkuin tulpaton mopo?Syy tuohon sammumiseen oli varmaankin se bensanvähyys, tuo lyhyt käyttö on myrkkyä näille tinakoneille.Tuo venttiilijuttu on tyyppivika, jotkut ovat jopa teettäneet koneremonttia kun diagnoosi on korjaamolla se että ei ole puristuksia...
ledilaatikkoa ei kai ole? Heiluuko kiekkamittari kun starttaat?
Nonii elikkäs volvo teki sitten temput... olin lähdössä parkkipaikalta joka on hieman kallellaan oikealle päin ja bensa mulla oli aika lopussa. kokeilin käynnistää siinä sitten autoa ihan normaalisti, volvo kävi noin 4 sekuntia ja sammu. Kävin hakemassa ensin 4 litraa lisää bensaa ja kokeilin käynnistää startti pyörittää kyllä mutta ei oikein lupaile yhtään.Sitten kävin hakemassa toiset 4litraa. Kokeilin taas käynnistää kaadettuani ne ja ekalla starttauksella lähtikin melkeen käyntiin mutta ei. Volvo oli seissyt parkkipaikalla yhden yön... mikä siinä voi nyt yön aikana mennä rikki vai eikö tuolla ole vieläkään tarpeeksi bensaa ? jos bensapumppu on mennyt rikki niin kuinka helppo se on vaihtaa ja missäpäin autoa se on?
Onkos tuossa juuri se idea, että kannattaa auton vähän aikaa käydä vaikka ei ajaisi? Näin olen kuullut ja yleensä tuleekin sen verran pidettyä käynnissä, että lämmöt nousee