Loistavaa!
Kun näiden pykälien mukaan mennään, niin mitä tarvitaan?
a) neuvottelua katsastuskonttorin kanssa
b) jotain todistusta Volvolta?
Kiitoksia jälleen!
-Tommi
Omaa FT classiccia muutoskatsastaessa mentiin juurikin tehopainosuhteen mukaan.
Tulkittiin ainakin täällä päin mallisarjan tehokkaimmaksi, joten alustamuutoksia ja vertailulappuja ei sen kummemmin tarvinnut.
Volvolta ei mitään lappuja ainakaan pari vuotta sitten saanut 900 sarjalaisiin ollenkaan, kun oli liian montaa variaatiota.
Ei niitä kyllä tarvinnutkaan..
Eli helpoiten ja varmimmin selviää, kun käväsee siellä asemalla missä haluaa muutoskatsastuksen tehä ja kyselee mitä kaikkea ne vaativat.
Itselläni tais olla tehotodistus pelkästään tekniikan osan muutoskatsastukseen.. Säädettävään alustaan tietenkin siitä laput.
Melumittaus ja punnitus hoidettiin konttorilla.
Helposti se meni noiden uusien pykälien mukaan.
