Koska viime viikon loppupuoli meni kohtuu vahvassa lenssussa ja aikataulut tällä viikolla on mitä on, piti keskiviikkona pyrkiä työstämään pikkaisen enemmän jotta voisi vähän paremmilla mielin edes ajatella radalla käymistä lauantaina. Tai ainakin aloittamaan keskiviikkona, saattaa olla ettei ollut tehty vielä silloin

Käärin dp:n lämpönauhaan, bensanpaineensäätimen olin jo aiemmin peittänyt lämpösuojatarralla.

Lämppärinkenno loi nahkansa. Vanha oli hilseillyt ihan urakalla pidemmän ajan kuluessa. Nestehävikkiä ei kuitenkaan ole ollut omassa ajossa.


Vaihdoin koneeseen Valvoline VR1 5W-50 ja laatikkoon Castrol Transmax 75W-90. Nelikossa kiva kun moottorituki kumi on otettava pois täyttöropun edestä. Ja tukikumikin oli alkanut irtaantumaan toisesta reunastaan. Kulmavaihteeseen ja perään vaihdoin Redline 75W-140. Ohjaustehostimelle olisin laittanut öljyjäähyn jos vaan aika olisi riittänyt. Oikean etuvetoakselin murroskumien nivelien päihin vaihdoin löysien nippusiteiden tilalle klemmarit ja rasvasin sisemmän nivelen. Eteen luiskahti samalla Ferodo DS3000 palat.
Takajousien vaihto oli kiva pikku operaatio(ei vähiten siksi, etten ostanut valmiita jousilautasia) ja niiden osalta perä on hyvän tuntuinen. Mutta tähän väliin budjettiin mahtuneet perusiskarit oli jo Nivomat jousien kanssa löysän oloiset kun testasin niitä ennen jäykempien vaihtoa, joten senhän tietää, ettei ne kovin hyvin pelaa jäykempienkään jousien kanssa


Jousia vaihtaessa huomasin rapsakan polttoainelinjan. Onneksi se on paluu, eli pätkä pois ja letku tilalle.

Budjettisportiin tekemästäni yläpoikkituesta muokkasin vasenta päätä jottei ota kiinni sulakerasiaan ja pikainen meikkimaali päälle.

Lopuksi laitoin semisliksit alle vaikka lauantaille ennusteet näyttää mahdollisesti märkää.

Tuli kaikkea muutakin pientä laitettua. Harmillisesti kuppipenkkiä ei ehtinyt, mutta kait vakiossakin kestää rauhallisesti kaarrellessa

Sietäis toimia miittireissun ajan(josta osa jo ajettu), arvioitu ajomatka ekstralenkkeineen noin 1090km
