Moi minä taas täällä

Eli tässä oli nyt toi IMM juttu muutama viikko sitten ja huomasin toisen pienen oireilun ''tehnyt varmaan jo pitkän aikaa'' niin kierokset tippuu kun ilmastointi menee päälle no tämähän on normaalia`? mut viikko takaperin huomas oikein et kierokset tippu kunnolla tyhjäkäynnin aikana kun olin parkissa jonkun aikaa..
No aattelin et taasko tää oireilee tästä IMM:stä? eilen sit kattelin konepellin alle kun tuli luettua siihen sopivia oireita..
Nappasin sitten tyhjäkäynti moottorin pois ja kurkkasin sinne sisälle ja
POKEMON KAKKAA kiitettävästi
Putsasin kaasuttimen puhdistus aineella sitä vähäsen ja kuulin sit metallisen äänen sisältä kun ravistin sitä, tutkin asiaa ja ahaa täällä on akseli sisällä myös

joka tuntu olevan melko jumissa sielä sisällä ettei pahemmin liikkunut. Lisää ainetta perään ja topsipuikolla liikuttamaan sitä akselia, likaa lähti ihan kiitettävästi siittä loppujen lopuks ja nyt kun ravistin sitä tyhjäkäynti moottoria niin nyt se akselikin pyörii paremmin kun kuulu klak klak ääni kun heilutti ja ravisti

laitoin vähän aseöljyä siihen akselii ja liikuttelin taas sitä.. Tyhjäkäynti mielestäni parani eikä kierokset nyt ainakaan tipahtanut vaikka ilmastointi välillä meni päälle.. ja pers dynolla tuntu menevän muutenkin reippaamin olosemmin

jos nyt tää ois sairastanut nää tautinsa nyt pois

ei mulla muuta :hello: huomena täytyy hakee vaan uudet putki-klemmarit