Eli oireet on seuraavanlaiset koneen lämmettyä kunnolla:
Automaatti P - asentoon ja pieni polkaisu kaasupolkimesta tarkasti 1500 kierrokseen asti. Jalka pois kaasulta ja kierrokset putoaa hetkellisesti 500 paikkeille ja auto melkein sammuu. Jos 1200 kierrosta tai enemmän kuin 1500 niin ilmiötä ei esiinny lainkaan. Ajossa pitää polkaista nopeasti hieman enemmän kuin 1500 kierrosta niin ilmiö esiintyy. Tosin ei ilmaannu jos moottorijarrutusta tapahtuu.
Ajettu 28500km. Vaihdettu: Kaasuläppäkotelo, kaikki puolat ja ilmamassamittari. Lisäksi yksi täysin haljennut kumiputki, joka ei sitten ehjänä vaikuttanut mitenkään mihinkään

. Tulpat on aika uudehkot. icarsoft vikakoodinlukija ei anna mitään vikakoodeja.