Hei!
Näin kelien kylmetessä päätti auto lopettaa lämpöisen ilman puhaltamisen kuskin puolelle. Apukuskin puolelle tuli normaalisti säätimen asennon mukaan ilmaa aluksi.
Mutta ei enää sinnekkään, sen jälkeen kun otin kuskin puolelta lämmönsäädön läppämoottorin johdon irti ja laitoin takaisin. (Vikakoodi oli tässä kohtaa kuskin puolen lämmön läppämoottorista pelkästään)
Tämän jälkeen kuskin puoli edelleen kylmänä ja apukuskin puoli vuorostaan puhaltaa varmaan niin kuumaa kun lämppäristä lähtee eikä säädin enää tottele paneelin namiskaa.
Kokeiltu uutta läpän säätömoottoria(orkkis) kuskin puolelle eikä vaikutusta.
Vidalla kokeiltu läppiä kalibroida mutta kalibrointi jäätyy eikä etene mihinkään

Myös uusi CCM päivitys ajettu vidalla
Vikakoodit mitä nyt muistissa:
CCM-0073 kalibrointivika kalibrointia ei tehty
CCM-DD01 LIN-väylä liian suuri/liian pieni signaali
Nyt olisi kaikki apu tarpeen talven lähestyessä jos jollain ollut samanlaista takkua, tästä viasta paljon keskustelua ainakin ulkomaan foorumeilla mutta ei ole löytynyt selvää ratkaisua ja monilla tiettävästi juuri tuo kalibrointi jäätyy.
Onkohan tässä alettava investoimaan uutta CCM ohjainlaitetta.. Hinta rapean tonnin siniseltä
