Race.fi  Puotilan autokorjaamo

262 C Bertone 1978

  • 109 Vastauksia
  • 24539 Lukukerrat

volvo69, Justus ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6990
  • Global alligator
Vs: 262 C Bertone 1978
« Vastaus #105 : 23.08.2025, 15:00:19 »
Onkos siinä pintavalvonta paisarissa, sehän olis tosi hyvä olla?
Mitä nyt nähnyt noita 740 malleja lähinnä, myös 940 joista korkkaa se yläletkun lähtö syylarista ja et tiedä siitä mitään.

Tässä tosin uusi jäähdytin että ei kai nyt heti porsi. ???
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, V60 D4-2016, C70 2.4T 1999 The Saint.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1850
Vs: 262 C Bertone 1978
« Vastaus #106 : 23.08.2025, 15:05:40 »
Kyllä löytyy myös pintavalvonta jäähdytysnesteelle.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1850
Vs: 262 C Bertone 1978
« Vastaus #107 : tänään kello 17:12:29 »
Noin 50 km ajettu totutusajoa ilman ongelmia. :)

Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa Scraab

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1090
  • www.vrcf.fi
Vs: 262 C Bertone 1978
« Vastaus #108 : tänään kello 19:12:25 »
Löytyykö tuohon ohjeet totutusajoon? Ollaan totuteltu loppukesän aikana vähän erilaista moottoria tehdaskunnostuksen jälkeen, ja vastoin melko yleistä käsitystä ohjeena oli ajaa jokseenkin täydellä teholla ja alle 75% pitää ehdottomasti välttää. Miniminä pidettiin tuntia, mutta pääosin puolitoista-kaksi tuntia ajettiin kerrallaan.

Yleisemmin taidetaan ohjeistaa käyttämään vaihtelevia kierroksia ja välttämään kovaa kuormitusta.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1850
Vs: 262 C Bertone 1978
« Vastaus #109 : tänään kello 20:11:21 »
0-1000km ei kovia kierroksia ei kickdownia.
1000-2000km ei kickdownia.
Se on siinä.
Itse aion ~1500km kohdalla vaihtaa kaikki öljyt ja suodattimet sekä jäähdytysnesteet ja sen jälkeen all in.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

 

KL-varaosat  Race.fi