Ja lisää munkkilatinaa Volovon aivohalvauksesta, ja sen
epätieteellisestä korjauksesta 
.
Eli edelliset vikailmoitukset:
ECM-P085086 Park/ Neutral Switch Input Circuit. Bus sugnal / Message Failures. Signal Invalid
ECM-P084029 Park/ Neutral Switch input Sircuit. General Signal Failures. Signal Invalid.
ABS-U040168 Invalid data received from engine control module. Algorithm based failures. Event Information.
+ tuohon päälle avaimen jumittuminen virtalukkoon/- koloon, vaihteen jääminen P-asentoon & moottorin täysstoppi
hoituivat kun TCM:n liittimen painoin kunnolla pohjaan.
TCM-liitin on löysä, ja siitä on aikainsaatossa kynnet hävinneet l. Dremel tms. hommia + pientä sokkatappia, mutta nyt saatavilla lähinnä kirvestä ja moottorisahaa, niin korjaamatta jäi. Mutta auto kulkee nyt ja vaihtaa vaihteita ihan sujuvasti, eikä 60kmh:ssä huuda yli 3000rpm. Kunnes ehkä muutaman kovemman pompun jälkeen TCM-liitin aukeaa uudestaan, ja em. toistuu.
Tämä ilmoitus jäi, eikä suostu näillä kännykkälukijoilla nollaantumaan, siis ilmeisesti oikea vika:
"TCM-U000100 High Speed CAN Communication Bus. General Failure Information. No sub type information" . Johtokaaviosta kaiketi sitten värikoodit High Speed- piuhoille, mistä & minne menevät, ja aiemmat harjoitukset uudelleen.
Nythän tässä tuli suolistettua auton moottoritilan piuhasatsia turhaan, eli opetuksena se, että ensin on liittimet kunnolla tarkastettava ja sitten vasta johtosarjojen kuorinta. Mutta meni jo. Hyvänä puolena se, että tuli tsekattua noita johtoja, eikä ainakaan näissä mitään hankautumia näkynyt.
MAF-vika "ECM-P010116 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/ Performance. General Electrical Failures. Circuit Voltage below threshold." poistui jostain syystä, joko ao. anturin pesusta starttipilotilla ja paineilmapuhalluksesta, tai sitten ao. anturin liittimen ja johtojen räpläämisen vuoksi. Mysteerikorjaus, muttei ainakaan lyhyen koeajolenkin jälkeen tullut takaisin.
Yhteenvetona auto kulkee ja vaihtaa vaihteitaan, mutta TCM:n CAN BUS virhe jäi.
Joku joka tietää, niin kysymys; Onko yo. virhe "TCM-U000100 High Speed CAN Communication Bus" katsastusvika, mikä aiheuttaa hylkäämisen tai uusintakatsastuksen?
Sitten on tietysti pitkä lista virhekoodia ovista ja ikkunoista, radiosta ja AC:n jostain laatuanturista tms.