Mistä ajattelit laatikossa olevan vikaa? Yleensä viat ensin tuntuvat ja sitten kuuluvat, vähän toki vammasta riippuen. Synkronoinnin ongelmat tuntuvat kepissä ja laakerivauriot johtavat yleensä erinäisiin ujelluksiin. Yöunien turvaamiseksi voit lorauttaa öljyt ulos, ja katsoa, onko mukana metallista välkettä. Muutama hippu magneetissa ei vielä tuhoa tarkoita.
Ymmärtääkseni katalysaattoritkaan eivät ole näissä mitään kulutustavaraa. Jos värkki on valmis, se näkyy päästömittauksissa.
Ehkä kannattaa antaa vaimolle ”kyytiä”, Volvo kyllä kyyditsee sinua. Oletuksena on, että se toimii aina, ei niitä vikoja kannata väkisin keksiä
.
Vein auton YDR huoltoon tuusulaan ja siellä tehtiin vikadiagnoosia sekä koeajoa tuosta äänestä, se kuuluu sisälle kapiiniin mutta ei kauheasti ulos. Totesivat että vaihteistosta kuuluisi toki ei mitään varmuutta asiaan ollut, tietyillä kierroksilla kuuluu tuo ääni ja ottaisin videon mutta kun ei saa suljettua muita taustameluja pois.
Laatikkoon juuri vaihdettiin castrollin lastikko öljy sekä joukkoon rvs T3 lisä aine eivät ainakaan sanoneen että oli metallia öljyn seassa.
Muuten tämä auto on vienyt paikasta A paikkaan B ja en raaski pistää paaliin kun on perintönä mulle jäänyt.
Pyydän vielä nyrkkipajaa vähä tutkimaan kun vaihtaa sen iskarin kumin sinne ja nyt ostin motonetistä sen XC90 kumin ni pitäs kestää kaipa.
Täytyy etsiä katsastuslappu toki joulukuussa leimattu et onhan sen jälkee voinu käydä muutoksia.
Sekin vaan jos pakosarjassa on ongelmaa ni paskamaisinta et siinä on juuri se katti kiinne.
Tosiaan auto vaihtas todella nätisti ja pakki menee päälle, talvellakin jopa.