Kun tässä taannoin jossain topikissa ehdoteltiin että joku aukaisis Mersutopicin ja täällä näyttää olevan myös mersumiehiä jonkun verran, kokeillaan tämmöistä topicciä jossa kerrotaan auton korjauksesta ja muusta asiasta joka aiheuttaa harmaita hiuksia. Eli Mersun korjaus / huolet ja murheet ja muut asiat. Saa myös esitellä ja kehuskella menopeliänsä, Eli kokonaisvaltainen topicci mersuista.
Laitan tännekkin hyvän linkin ja voitte myös laittaa linkkejä mersuosista ja tarvikkeista , videopätkiä Youtuubista yms yms.
täältä oon saanut ainakin mukitelineen hommattua ihan kiitettävällä aikataululla ,suosittelen
http://www.mbscashopen.se/sv/Ja tässä komeita kuvia klassikoista hyvän kipaleen kera
MersumeesEli itellä päällimmäisenä on tällä hetkellä sulakeboksin arvoitus. Peilin vilkku oikealta ja peilin tummennus on pimeänä , siis i toimi. olen yrittänyt katsella konehuoneesta sulakerasiaa ja sieltä sulakkeita .katsastuksesssa myös asiasta huomauttivat mutta antoivat mennä läpi kummiskin. Eberin jälkiasennuksessa ja sen jälkeen viime talvena huomasin tämän vian ja puutteen jota olen nyt kuumeisesti metsästänyt. olisiko kellään sulakkeista tietoa mikä tai mitkä sulakkeet on oikeaan sivupeiliin ?. Sulakekannessa ei lue mitään

Autona siis Väyrynen 2001 facelift 320 cdi