Mistä vois hakea vikaa, kun välillä kylmänä tai seisonnan jälkeen ei käynnisty.
Pyörittää mutta ei lupaa. Sitten kun, aikansa pyörittää ja pumppaa, niin lähtee käyntiin.
Kun saa käyntiin, niin käy.
Autoon asennettu Viikinkin lastu, kartiofiltteri, rosteriputki kissalla.
Auto alkoi temppuilemaan lastutuksen ja putkenvaihdon jälken pakkaskeleillä.
Pitäiskö ajella vaan enemmän, että toi lastu oppisi koneen tavoille?
Niin, ja on asennettu myös seosmittari. Ja käy oikein, kun lämpiää.
Mikäs ton tyhjäkäynnin lambaada vaihtelu pitäis olla? Tuntuu, että kävis hieman turhan laihalla. Enimmäkseen laihan puolella jopa yli 1,1 ja välillä ponkaisee sinne 0,9 paikkeille.
Onkos toi mottorijarrutuksen fuel-cutti vaarallinen piristetyissä koneissa, kun menee laihalle?