Ja lisää...
Laakerinvaihdon jälkeen autojen vaihto sisälle ja ulos. Kävin sulakkeet läpi, kaikki ehjiä. Hmmm... Ajattelin aloittaa helpoimmasta, tai ainakin näkyvimmästä, eli konsolia auki sen verran, että lämppäripanelin sai käännettyä sivuun. Pieni taiteilu oli kepin kanssa, kun en enää heti keksinyt, miten sitä sai liikutettua ilman sähköä. Ehkä vähän vahingossa taisi menetelmä löytyä. Muttajoo, olihan siellä vihreä töpseli irti, joko oli jäänyt irralleen, tai sitten asentaessa irronnut, veikkaan ensimmäistä. Töpseli kiinni ja virrat päälle. Kas kummaa, kaikki systeemit heräs eloon

Paitsi apukuskin ovi, siinä ei toimi mikään, ei peili, ei ikkuna, ei keskuslukko. Jostain on vielä jotain irti. Ihmetellään ensi kerralla. Ja jo aiemmin todettu puhaltimen nappi toimii edelleen varsin satunnaisesti.
Kolme ilmoitusta pyörii ruudussa:
- SRS-huoltoa vaatii
- Ajonvakautusjärjestelmä samoin, oma halpislukija ei saa mitään koodia irti
- Useampi polttimovika, eipä ihme kun keula on ihan tyhjä
Ja sitten kyssäreitä:
- Minkälaiset vehkeet vaaditaan bägi-ilmoituksen kuittaamiseen ja ajonvakautuksen vikakoodin lukemiseen?
Edit: Toimiiko iCarsoft V1.0? Eri lähteiden mukaan pitäisi päästä sisään kai kaikkiin (tai ainakin lähes) osajärjestelmiin.
- Jokin pöristin pörisee vasemman lampun tietämillä kun virrat päällä painaa jarrua. Joku alipainepumppu?
- Helpoin keino tyhjentää tankki? Vanhan tankissa on bentsiiniä, minkä voisi imaista pois.
Valoa kuitenkin jo tunnelin päässä.