Tämäkin löytyy edelleen pihasta ja oli jopa kovassa ajossa täs parina päivänä.

Pitempiaikanen tauko painais päälle, suunnitelmia ja osia on haalittu iso läjä. Jostain pitäs vaan saada lisää aikaa harrastamiseen.

Vaan mikäpä kiire täs, tehään kun ehtii...
Katotaan nyt rupeenko värkkään sitä täs kotona vai löytyiskö väljemmät tilat missä vois ropata tuon kopanki aivan 100% iskuun. Hitsaushommia kun ei voi omassa tallissa tehdä niin pitäs sit lykätä välillä pihalle jne...
Pientä pellin nypläystä ois kuitenki tiedossa mm. takakaarille teen muutoksen, koska tuo vakiokaaren muoto on mitä on. Näillä näkymin hommaan 2kpl etulokareita ja hitsaan niistä kaaret tilalle. Samalla ois tarkotus tuoda kaarta aavistus ylemmäs ja ulommas (syy löytyy alempaa). Noilla sais semmosen hillityn orkkislookin säilytettyä.
Vänkärin oven alareunan joutuu kans tehdä uusiks kun viime maalauksen yhteydessä vähän oikastiin sen kans ja näyttääpä tuolla kuskin oven etureunassaki olevan pikkusen orastavaa kuppaa. Tuo talviajo se tekee ihmeitä...?

Koslan värikin ois tarkotus vaihtaa samassa rytäkässä, tuo hopea kun ei oikeen sytytä mielikuvia v8 volvosta.
Tota Roverin konetta rupeen väsäämään syksymmällä. Sitä kun voi nysvätä koko talven lämpöses tallissa sit.
Autolle ei oo kevään jäljiltä paljo tapahtunu mitä nyt öljynjäähdyttimen jouduin vaihtaan ehjään, vanha kun rupes vuotamaan alakulmasta.
Uus tuli 240 turbosta eli täysin samanlainen ku vanha 740 turbon oma.

Viikonloppuna tuli remppailtua takajarruja ja vänkärinpuolelle tuli uus kässärivaijeri (vanha oli yhtä jöötiä).
Samalla sovittelin noita Brockeja alle...
Etupää sopi kivasti ihan suoraan pultattuna. Vanne on 8.5x17" et13 ja tuli aikalailla just kaaren tasalle. Ei näyttäny edes hierovan mihkään.


Takapäässä mulla oli 35mm spacerit. Niillä tuo 10x17" et20 tuli aavistuksen turhan ulos. Laskeskelin että joku 27-30mm ois just hyvä ja sit panhardi säädettäväks että saa akselin keskelle niin rupee oleen lähellä. Pistinkin jo parin noita 30mm lättyjä tilaukseen spacer.se:stä. Tarkotus on tosiaan tuoda tuota kaarta kans pikkasen ulommas niin että vanne on tasalla tai aavistuksen sisempänä. On sitte varaa pistää leveemmät renkaat.


