Viikonlopun aikana tuli soviteltua tuota c70 takapenkkiä vähä perusteellisemmin. Kyl siinä aika paljo hommaa ois että sen sais istumaan hyvin, istumakorkeus jäis kans aika matalaks tuommosenaan. Mut sehän ei urheiluautossa haittaa...
Penkki on kapea että reunoille pitäs tehdä/verhoilla tyynyt ja selkänojaa pitäs madaltaa kun tulee yli hattuhyllyn. Kyllä mä edelleen näillä näkymin laitan 200-sarjan tummanharmaan takapenkin kuhan vaan sopiva ehdokas löytyy. Hitto ois aikoinaan pitäny säästää neliovisesta kun siitä jäi yli yks harmaa...

Pari kuvaa mallailuista:

Sitten tuli valmisteltua c70 etupenkkejä asennusta varten. Riisuin niistä alkuperäset kiskot ja sain nakitettua emännän korjaamaan ratkenneen sauman kuskinpenkistä.

Eipä noista ny paljo selkoa saa, mutta penkin etureunasta oli vasemman jalan kohalta ratkennu n.5cm matkalta nahka irti kangasosasta. Korjaus onnistu erittäinkin hyvin, saa kauniimpi osapuoli hoitaa jatkossakin vastaavat ompelut.
Kasaus tapahtu sit seksikkäillä valkosilla nippusiteillä...



Illalla tuli vielä muutettua huohotus tuonne imuputkeen, kuten se vakiona tapaakin olla.

Mullahan oli semmonen "huohotusfiltteri" aiemmin, mut kyl se vaan pitemmän päälle vähän öljysumua sotkee siihen ympäristöön. Piti maalata imuputki mustaks, mut maalit oli päässy loppuun. Täytyy pyhkästä se tos viikolla joku ilta.
Tiiä onko plasebo-vaikutusta vai tasaantuko käynti tosiaan vähä tuon jälkeen, vetoihin ei ainakaan vaikuttanu negatiivisesti. 80-120 väli meni edelleen 3.2s.

.
Nelosella 5.4s, 0.8-0.9baria ahtoja. Kolmosella kipuaa 5000 kierroksen jälkeen 1.1 bariin, nelosella pysyy tuon välin tasasena. Kulkee nyt siis paremmin pienemmillä paineilla ku keväällä...
Semmosta räpellystä, jatketaan...