Oman ymmärrykseni mukaan olen ohjeita seurannut. Ensin kiila hihnan alle kampiakselin hihnapyörällä, että varmasti pysyy paikoillaan kiristettäessä. Sitten ohjaimen kautta imunokan hihnapyörälle. Nokkahan pysyy merkissä ilman lukitustakin. Pakonokkaa täytyy kääntää merkkiinsä ennen hihnan hampaille asennusta.Loppu normaalisti. Tässä vaiheessa meinaa kädet kyllä loppua kesken, kun pitää samalla pitää hihna ylhäällä kireällä, kiristää hihnankiristn ja tiukata sen ruuvi....
Tietenkin olisi lukitustyökalun kanssa helpompaa, mutta turhan kallis kapistus ottaen huomioon että sitä tarvitaan kerran n. viidessä vuodessa.
"sepät" saa sen vvt-pyörän ruuvin auki, kun työntää tukevan ruuvimeisselin tms. siiinä pyörässä olevan reiän läpi ja tukee sen johonkin sopivaan lohkossa olevaan koloon tai pykälään.
Täytynee taas alkaa alusta kunhan lepuutan hermoja pari päivää.
Ps: onko normaalia, että hihna on aivan hihnapyörien etureunassa, jopa aavistuksen ylikin.