Ei siinä välttämättä ihan noin paljon tarvitse vaihtaa.
Itse aloittaisin sillä että vaihtaisin kaikki jarrunesteet uusiin ja ilmaisin ne oikeassa järjestyksestä.
240 on hyvin tarkka oikeasta ilmausjärjestyksestä.
Kannattaa kisuttaa vaikka tunnin yhtä ilmausruuvia auki ettei vaan mene poikki, sitten on kamala homma.
Oma konstini on lämmittää kuumailmapuhaltimella ja vuorotellen jäähdyttää Wurthin "rost of icen" kanssa.
Kannattaa käyttää pientä räikkäavainta jossa laadukas hylsy. Bilteman, Motonetin ym. ilmausruuviavaimella ei saa muuta kuin pyöräytettyä kulmat rikki siitä nipasta.
Ja muista, hyvin varovasti voimaa kun väännät. Nipat on tosi helppo saada poikki.
Sitten jarrumäntien herkistys ja tarvittaessa vaihto.
Hyvä siitä tulee mutta aikaa kannattaa varata. Ei puhuta mistään yhden illan hommasta.
