Jep, paremmin se vetää mitä olin kuvitellut.. kun
vielä ei ole mitään kummempaa palikkaa koneessa.
Siinä n. 6,000rpm jälkeen tehot hiipuu selvästi ja n. 6,300rpm (+/-50) ottaa rajoitin vastaan; huomaa isommilla vaihteilla selkeämmin ja johtunee ihan sytkäennakkokäyrästä / ruiskun säädöistä.
80-120km/h aika on surkea, kun 3. vaihde loppuu siinä 110km/h kohdalla juuri sopivasti.
Ja n. 4s on 4:lle vaihdon kanssa, 4. vaihteella koko veto taisi olla peräti 5s.. 80-110km/h reilut 2s 3. vaihteella.
Eri asia olisi jos rajoitin olisi @ +7,000rpm..
MAF liitin irroitettuna sai lisää voimaa alle 4,500rpm (rikkaampi seos), ja 2. vaihteella 2500-6000rpm veto oli jopa sekunnin nopeampi mitä liitin kiinni.Vaihdekepin puslat huonot, niin vaihteiden vaihdot ei ole tarkkoja ja vaatii hiukan voiman käyttöä
(nyloc pusla jumittaa).
Saa nähdä mihin pystyy asennusta odottavien palikoiden kanssa..

---
F-vakioimusarjan + kaasuläpän muutoksilla
Minkälaisia muutoksia meinaat?
Ei nuo vinokoneen imusarjat mitään kovinkaan hyviä ole.. niin voi aika merkittävää hyötyäkin saada kun tekee edes jonkunlaisen imusarjan säädettävillä runnereilla ja ilmansuodatinkotelolle riittävä ilmansaanti (viileetä ilmaa).
Käy vissiin E98 bensalla? Jos ruiskun säätö onnistuu, kannattaa ehdottomasti vaihtaa E85:seen + isommat suuttimet..
Varmasti yksi halvimmista tavoista saada myöskin lisää voimaa - talveksi ei kovinkaan suositeltavaa
(jos ei tykkää pientä kikkailua harrastaa).
Mutta pitäisi paljoa vaatia, että alle 7s aikoihin pääsee.