Noniin. Poika irroitti mittariston ja kokeili käynnistystä, kerran käynnistyi ja kävikin mutta muilla kerroilla startti pyöri ja kuului epämääräistä releiden naksahtelua.
Auton oma akku on täysin kuollut ja näitä testejä on tehty kahdesta samanlaisesta autosta lainatuilla (ja niissä toimivilla) akuilla.
Ostettiin nyt uusi akku kun kyllästyttiin lainaamaan akkua ajossa olevista autoista. Uudella akulla (ja mittaristo paikoillaan) auto toimikin eilen sitten täysin

Mitähän tässä tapahtui?
- Alkuperäinen vika johtui CEMmistä, kuten oletinkin?
- Käynnistymättömyys ja mittarin pimeys johtui huonoista akuista??
- Tai mittarin irroitus ja paikalleen asennus vaikutti tilanteeseen, oli huono kontakti tjms?
- Tai mittaristossa on vikaa, mutta suostui nyt taas toimimaan???
En ole vielä kovin luottavainen, että ongelmat ovat ohi, mutta täytyy alkaa ajelemaan ja katsoa miten toimii jatkossa.