Mesen koneen perää löytyy ainakin sport getrackkii ihan bolt on toho 606. Ainut vaan että se ei oo kyl kanssa yhtää parempi ku toi sun nykyne. Jos manuaalina haluut pitää ni laittaisn uudemmasta bemarista tuohon 6 zf lootan. Mallia en ny muista mut löytyy keskustelua monista topiceista.
Sit olis yks aika kustannustehokas keino mut se olis sit automaatti. 320cdi mersun perästä saa 5v sähköohjattua automaattia jonka pitäs pitää tehtaan ilmoittama noin 600nm vakiona. Tietty ovat kyl ajaneet tälläisellä enemmäkin väännöllä ja tuota laatikkoa saa viel vähä paranneltuakin.
320cdi laatikkoon joutuu vaihtaa kytkinkopan mut 270cdi sit pitäis käydä iha suoraan.
Sit tuohon laatikkoon saa aftermarket ohjainlaitetta jolla pystyy säätää lähes kaikkea tuosta lootasta. Myös saa rattivaihteet jos halajaa. Kaveri nimeltä ole fejer tekee purkkia toho tanskassa.
Tähän muokkaukseen tarviisit väyrysen automaattikepin, kaasun asentotunnistimen kans väyrysestä ja ton purkin ja piuhasarjan.
Ruotsin turbo bandit mersua ohjataa samalla purkilla. Tai ainaki on ohjattu.
Voit valita täysin manuaalisen vaihdon tai sit automaattina et periaatteessa rattivaihteilla pelittää ku suorakytky. Lisävarusteina saa digitaalisen vaihdenäyttimen ja 3 bar painetunnistimen jolla voidaa 2bar ylipaineesee asti ohjata lootan vaihtoja.
Laatikon yleismalli on 722.6.
Tätä settiä just omaan dieseliin ollaa para aikaa työntämässä.
Eikai kukaan enää laita sportti getraggia...

Automaatti ei oikeen kiinnosta oli sitte sähköllä tai ei...
5v laatikon "ongelma" Volvon perien kanssa on suora vitonen. Varsinkin kun puhutaan käyttöautosta.
Joo kierroksia on jo tarpeeksi ylivaihteellakin matkaa ajaessa.
Mulle saa myydä kaikki 200-400e hintaiset zf 6 loviset. Eipä ole mulle tullut vastaan.
Mun kautta saa 500e hintaan tollasen pienen 6v laatikon. Sitä nyt ei sillon ole tietenkään muutettu.
Voihan tuota testata mutta tosiaan saattaa olla että korkkaa tai sitten ei.
Multa löytyy yksi iso 6v lodju, mutta hintaa sillä on 900e.
Multa löytyy sitten kumpaankin zf lootikkoon kovaa sintteri kytkinlevyä jos tarvii. Paksuuden voit itse määritellä.
Halkaisijoita 228, 240, ja 275
Saattais kiinnostaakkin tuo iso 6v. Zf vai getrag? Ja levy kans, 240mm on mutten tarkkaa paksuutta nyt just muista... Laita vaikka yv:llä lisää infoa..