Kone vaihtui, ei se sen kamalammin ole palasina ollut. Ja kuten jossakin totesin, pelkkää hardylaippaa voi pyörittää vitosen punarajaan ja se ei värise tippaakaan. Pystyheiton linjasin poies muokkaamalla laatikon tukikumin kiinnitysrautaa, samaten sivuheitto on aivan minimaalinen. Tukikumitesti siksi, että tukikumin ja laakerin vaihto selkeästi pahensi tilannetta, täytyy tuokin nyt kokeilla ennenkun alkaa vaihtamaan loikkaria...
Kaiken eniten kismittääkin, että yhteen toiseen 740:iin laitettiin sattumanvarasia osia, eli joku alunperin 240:stä kotosin oleva 46, eri autosta liikapitkä kardaani, pooriosaa molemmista puolista lyhennettiin rälläkällä, tukilaakeriksi laitettiin hyvä käytetty, paskat kasattiin nippuun just siihen kohtaan kun sattu osumaan, ja laitteella ei ole kehdattu ajaa niin lujaa (jos sillä edes pääsisi niin lujaa) että kardaani olisi millään tapaa tärissyt tai vapissut.