Sinuna kävisin sen sauman läpi, mitä merkitystä sillä on jos käyt sen silikonilla läpi ja märällä sormella sitten levität sen ohuen kerroksen sitä siihen saumaan..

Ei se ainakaan umpiota vahingoita, silikonin saa aina pois... Sanon vaan, että kun tein kyseisen operaation autolle niin ei ole sen jälkeen xenonvalot huurtuneet.
Ennen operaatiota umpio keräsi huurretta kun auton vaikka pesikin.. En ihan heti lähtisi porailemaan uusia reikiä, vaan tarkistaisin ne jo valmiit reijät.
Jos ne tehtaalla on noin suunniteltu, niin ei ne käytössä voi itsekseen alkaa keräämään huurretta mikäli ne on kunnossa kauttaaltaan.
V50:sen valot kun on vielä niin helppo ottaa käsittelyyn... Sokka vaan pois ja liitin irti.. Ei voisi helpompaa olla.

Pakkasella kantsii olla varovainen, se umpiohan lähti muistaakseni silleen et keskeltä käännettiin ulospäin.. Eli asennetaan niin, että vilkunpuolella oleva muoviklipsi eka paikoilleen ja sitten käännetään loppu umpio paikoilleen.