Carcom Oy  Elekma

760 vilkut ei palauta?

  • 11 Vastauksia
  • 2737 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

twin

  • Vieras
760 vilkut ei palauta?
« : 16.01.2012, 18:43:36 »
Mikäs on todennäköisin vika ja onko paha fiksata kun alkaa ärsyttään??

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 760 vilkut ei palauta?
« Vastaus #1 : 16.01.2012, 18:57:32 »
Osta uus  ;)
No kun halvalla sai.

twin

  • Vieras
Vs: 760 vilkut ei palauta?
« Vastaus #2 : 16.01.2012, 20:01:13 »
Auto vai?

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: 760 vilkut ei palauta?
« Vastaus #3 : 16.01.2012, 20:02:50 »
Mun veikkaus: vilkkujenkahva on rikki.  Ei maksa paljoa käytettynä.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3344
  • Boxy, but good
Vs: 760 vilkut ei palauta?
« Vastaus #4 : 16.01.2012, 20:17:40 »
Auto vai?
Taisi vilkun viistä tarkoittaa, uutta vain vaikka tuolta myynti osiosta ettiskelemään.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: 760 vilkut ei palauta?
« Vastaus #5 : 16.01.2012, 20:20:46 »
Onko sama kuin 945 -91? Mulla saattaa löytyä ylimääräinen.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: 760 vilkut ei palauta?
« Vastaus #6 : 16.01.2012, 20:30:14 »
Ratista vilkun palautuksen ohut tappi poikki/irti. Uuden saa tehtyä vaikka putkisokasta, paksusta rautalangasta tai rautanaulasta.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

twin

  • Vieras
Vs: 760 vilkut ei palauta?
« Vastaus #7 : 16.01.2012, 20:50:35 »
Ok... tars kai purkaa ja kahtoa mut mites toi airbag, ei kai tarvi mitään erikois työkaluja?

Poissa Dartteri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 385
    • Asesepänliike Teräsjänne Oy
Vs: 760 vilkut ei palauta?
« Vastaus #8 : 18.01.2012, 10:42:46 »
Rattia ei tarvi irroittaa viiksien irroitukseen: Päältä muovista kaks ruuvia auki, päällinen pois. Alempi puolikas on ainakin vanhemmassa (ilman ratin korkeussäätöä) pelkästään klipsuilla kiinni, levität vähän ja vedät alas. Viiksi on kiinni kahdella ruuvilla, jotka saa auki nivelvarren tai lyhyen meisselin kanssa.

Vaikka mie voin myydä 740/940 mallisen kruisettoman vilkunviiksen halavalla, oisko kymppi? Jos tuo on uudempi (ratti korkeussäädöllä), viiksi on erilainen.
Harmonisaatio meni metsään! B230FT, B230FBT, B230FT, AQ250B ja B5254T2

http://terasjanne.com

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 vilkut ei palauta?
« Vastaus #9 : 18.01.2012, 16:50:04 »
Rattia ei tarvi irroittaa viiksien irroitukseen: Päältä muovista kaks ruuvia auki, päällinen pois. Alempi puolikas on ainakin vanhemmassa (ilman ratin korkeussäätöä) pelkästään klipsuilla kiinni, levität vähän ja vedät alas. Viiksi on kiinni kahdella ruuvilla, jotka saa auki nivelvarren tai lyhyen meisselin kanssa.

Vaikka mie voin myydä 740/940 mallisen kruisettoman vilkunviiksen halavalla, oisko kymppi? Jos tuo on uudempi (ratti korkeussäädöllä), viiksi on erilainen.
Tää on 760, ei oikeen natsaa tuo 740/940 ohje suorilta tähän versioon. On ainakin jonkunverran eroa kun virtalukko eri paikassa ja tiltit sun muut...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

twin

  • Vieras
Vs: 760 vilkut ei palauta?
« Vastaus #10 : 18.01.2012, 17:17:11 »
Joo tossahan on cruise ja tiltti... missäs muissa sit on virtalukko kun tossa se on mun mielestä just siinä missä sen kuuluukin olla?   :o

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 vilkut ei palauta?
« Vastaus #11 : 18.01.2012, 17:31:15 »
Joo tossahan on cruise ja tiltti... missäs muissa sit on virtalukko kun tossa se on mun mielestä just siinä missä sen kuuluukin olla?   :o
Tuossa on vääräoppisesti  ;), muissa se on 10cm edempänä avaimenperä kohti kuskia.

Jos näyttää ratin purkamisoperaatiolta, ainakin 940-mallisessa ratissa ratin takana siinä paksussa keskipahkassa on kaksi hemmetin syvää reikää, joiden pohjalla torxiruuvit joilla tyyny on ratissa kiinni, muistaakseni T30, ne irti niin tyynyn saa irti ja muistaa sitten lukita sen rengassysteemin siitä bägin liittimestä ennenkun ratin tempasee irti, siellä on teipattu tappi mikä tungetaan sopivasti siihen tyynyn liittimen systeemissä oelvaan reikään, ja täten lukitaan ettei se systeemi pyörähdä karkuun kun ratin irrottaa.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

KL-varaosat  Race.fi