No niin,
tovi on päässyt vierähtämään viimekäynneistä, saatikka projektista täällä. Loppukevät/kesä alkoi ikävästi, joka vaikuttanut projektiin olennaisesti. Muta aika haavoja parantelee.
Asiaa ei myöskään paljon ole auttanut tytölle ostettu kilpahevonen. Luulin että sukeltaminen olisi ollut kallista. Ja autojen virittely. Jos nää hevoseen menenevät rahat saisi käyttää autoon, herra paratkoon mitä pihassa seisoisi.
No mitäpä sitä ei lapsensa eteen tekisi. No se siitä....
Hetkeksi autoon.
Nykyään keulalla lepää orkkis cooleri. Ja muu kookoonpano sama kuin ennenkin. Uuden coolerin kävin kaksi viikkoa sitten, ja nyt pitäisi saada se keulille. Nyt on kennon koko 600*300*76. Ja ei niin tiheästi sisärivoitettu kuin tuo garretin. Eli virtausta löytyy, ja iso koko jäähdyttää. Otan logia lämmöistä ym. vielä kun saan tuon uuden coolerin keulille.
Eiköhän se sinne saada viim.2-3 viikon päästä.
Heti sen jälkeen haen pari laippaa ja putkitarvikkeita+katin, ja ihan itse väännän tuohon sen dp.:en.
Sen verran tuli loppukesälomasta aherrettua, että otin imusarjan auki ja putsasin sen ja kaikki turbon yläputken liitokselle asti. Olihan siellä paskaa aika kivasti. Herkkyyttä tuli taas hivenen lisää siitäkin projektista.
Mitäs muuta....niin joo putken päistä voimasavun myötä antaa myös sinistä savua. Itseasiassa on savutellut sieltä eka penkityssession jälkeen jo. Kompurapuolelta vuotaa jonkin verran kun kattelin turbon sisälle.
Lähteepi vielä fin-turbolle tarkastukseen ennen viimeistä penkitystä. Siellä voipi olla ihan vaan huonosti sattunut tiiviste paikoilleen. Näitä jonkin verran sattuu kun nuita kasaillaan takaisin nippuun.
Muuta ihmeellistä ei nyt oikeen mieleen tule. Paitsi että nuo volvon automaatit tappavat tehon. Se on kyllä automaattiaskeista surkein esitys.
Onpa mielessä pyörinyt jopa auton vaihto manuaaliaskiseen samanmoiseen volgaan.
Ai niin, ja pientä vääntämistä tien päältä. 320:en cdi mese karalan softalla kyykytetty

. Mistäkö tiedän että softattu. No kaverin kiesi.
Eiköhän tästä vielä hyvä tule. Tai parempi....